Tjeeeee

Heeeeuy!!

Imorgon ska sally baka något as gott och smarrit och jag har redan planerat in att jag inte kommer hinna borsta tänderna imrgon (är inte det ett steg i rätt riktning, att man vågar erkänna sina fel och vad man inte hinner osv göra?) SÅ jag ska nog ta med en tandborste till skolan. HAHA:D fårse hur det funkar. Och om jag ens gör det. hah fatta den som står utanför toan när jag borsta dom, dom låter nog tankarna vandra ganska så långt innan jag kommer ut och visar tandborsten haha! dom kanske tror jag är knäpp. Men som ernstien sa: Fantasi är viktigare än Kunskap. Så himla sant tycker jag. Och nu är jag hel alvarlig. Det borde alla tänka på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0